نمایش منو و دسته بندی
بستن

خودکار اسپری دار Health PEN

SPRAY ALCOHOL Health PEN

قیمت محصول

59,000 تومان
126 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

خودکار اسپری دار  Health PEN

ارائه شده در رنگ های مختلف (ارسال رنگ به صورت رندوم)

قابلیت استفاده به دو صورت خودکار و اسـپری

قابلیت شارژ مجـدد مخزن به دفعـات مکرر

قابل استفاده در کلیه مکان ها

ارسال به صورت 2 عددی


قیمت : 59000 تومان



بعد از شیوع بیماری کرونا ( کوید 19 )، بهداشت و وسایل بهداشتی اهمیت ویژه ای برای همگی افراد پیدا کردند. بطوری که هم اکنون همراه داشتن وسایل ضد عفونی کننده جزء ملزومات بسیار مهم برای هر فردی می باشد. اما همیشه استفاده از این وسایل کار ساده ای نیست. نیاز به همراه داشتن همیشگی ضد عفونی کننده ها باعث تولید محصولات خلاقی در این زمینه شده است، این  امکان را ایجاد می کند که در تمامی مکان ها قادر به استفاده از اسپری ضد عفونی کننده باشید علاوه بر آن همانطور که از اسم آن پیداست قابلیت نوشتن با این وسیله، آن را به یک وسیله خلاقانه و به روز و پرکاربرد تبدیل کرده است.
خودکار اسپری دار فوق را میتوان با الکل یا عطر و ادکلن پر کرد و بعنوان ضدعفونی کننده دست و سطوح، از آن استفاده کرد. خودکار اسپری دار فوق بصورت پک دوتایی ارائه و ارسال می شود و میتوانید این وسیله کاربردی را با دوست یا اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید و آنها را در استفاده از این وسیله کاربردی شریک کنید. خودکار فوق بدون محتویات الکل یا عطر و ادکلن ارائه میشود و شما میتوانید به راحتی محفظه آنرا از مایع ضدعفونی کننده یا حتی عطر و ادکلن پر کنید. خودکار اسپری دار بر روی قسمت نوک بدنه خود محل پلاستیکی دارد که از سر خوردن و عرق کردن دست جلوگیری میکند. این محصول دارای رنگبندی متنوع بوده و قابلیت درج اطلاعات تبلیغاتی را برروی بدنه دارد. بسیار کاربردی و مفید در مدارس ، بیمارستان ها و بانک ها و کلیه اماکن عمومی قابل استفاده است. به علت دارا بودن گیره نگهدارنده جهت قرار گرفتن در جیب نیز بسیار مناسب است و حمل آن را آسان می کند.


قیمت : 59000 تومان



ویژگی های خودکار اسپری دار  Health PEN :
- قابلیت استفاده به دو صورت خودکار و اسـپری
- قابلیت شارژ مجـدد مخزن به دفعـات مکرر
- گیره نگهدارنده جهت قرار گرفتن در جیب
- دارای مخزن الکل یا عطر و ادکلن
- ارائــه در رنگبنــدی مخــتلف
- ارسال رنگ به صورت رندوم
- ارسال به صورت دو عددی



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 59000 تومان

پزمان   27 - 05 - 1402  :
جنس های خوب با قیمت عالی ولی من هنوز خرید نکردم ببینم کیفیت جنساشون چه جوره برا اولین بار میخام خرید کنم.