نمایش منو و دسته بندی
بستن

پرزگیر لباس و مبلمان

Reusable Pet Fur Remove With

قیمت محصول

259,000 تومان
54 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

پرزگیر لباس و مبلمان

مناسب برای جمع کردن مو و پشم حیوانات از روی مبلمان، لباس و سایر سطوح...

دارای مخزن تمیز کننده برس پرزگیر

قابل استفاده در منزل و محل کار

شامل 2 عدد پرزگیر کوچک (جیبی) و بزرگ (خانگی)


قیمت : 259000 تومان


یکی از مشکلات نگهداری حیوانات خانگی ریخته شدن موی آن ها بر روی مبل ، فرش و حتی لباس ها می باشد که به سادگی نمیتوان موی چسبیده شده به آنها را جمع کرد. با کشیدن دستمال مرطوب و جارو زدن هم نمی توان تمامی موهای ریخته شده حیوانات را جمع کرد چرا که موی حیوانات با موی انسان متفاوت است و حالت چسبندگی بیشتری دارد. به همین خاطر باید از پرزگیر های مخصوص حیوانات استفاده کرد. موی حیواناتی نظیر سگ و گربه نسبت به حیوانات دیگر بیشتر ریزش دارند که می توانید از پرزگیر موی گربه و پرزگیر موی سگ برای جمع کردن موهای ریخته شده بر روی فرش ، لباس ، مبل و لوازم دیگر استفاده نمایید.
یکی از بهترین وسیله ها پرزگیر لباس و مبلمان می باشد که در بسته بندی دو عددی بزرگ و جیبی ارائه شده است. با پرزگیر حیوانات می توانید موی حیوانات خانگی نظیر گربه و سگ که بر روی فرش و مبلمان محل زندگی شما ریخته شده است را به راحتی جمع کنید. حتی اگر موی آن ها بر روی لباستان چسبیده شده باشد با این پرزگیر به آسانی جدا خواهند شد. از پرزگیر علاوه بر جمع کردن موی حیوانات برای تمیز کردن و گرفتن پرزهای لباس خود نیز می توانید استفاده کنید.پرزگیر حیوانات یکی از پرکاربردترین لوازم نگهداری حیوانات خانگی است و به دوستدارانی که سگ و گربه در منزل خود نگهداری می کنند برای جمع کردن مو از روی فرش ، مبل و حتی لباسشان کمک می کنند و به سرعت و با چند حرکت ساده هر چقدر مو به وسایل منزل ، محل کار و حتی صندلی ماشین چسبیده باشد را جمع می کند.
داخل هر بسته از این محصول دو عدد پرزگیر در ابعاد کوچک و بزرگ قرار دارد که یکی برای مصارف خانگی و دیگری به دلیل ابعاد کوچکش برای مصارف شخصی در بیرون از خانه استفاده می شود. هر دو پرزگیر دارای مخزن جمع کننده مو هستند . که برای تمیز کردن پد پرزگیرها مورد استفاده قرار میگیرند. پرزگیر بزرگ مخزن جدا دارد و پرزگیر کوچک ( جیبی ) دارای مخزن متصل به خود است. پرزگیر کوچک را به راحتی می توانید در جیب و کیف خود قرار دهید و در اتومبیل برای تمیزکردن صندلی ماشین از جمع کردن موهای ریخته شده سگ و گربه استفاده کنید.

روش استفاده از  پرزگیر لباس و مبلمان:
برای استفاده از  پرزگیر لباس و مبلمان نیازی به خیس کردن پد پرزگیر نیست. فقط کافیست پد آبی رنگ را بر روی سطوحی که مو به آن چسبیده است بکشید ، خواهید دید که با یک بار کشیدن پرزگیر بر روی سطوح تمامی موهای کوچک و بزرگ جمع شده و به پرزگیر میچسبد. پد های آبی رنگ پرزگیر از میلیون ها شانه برسی تشکیل شده که موها در بین این شانه ها به دام می افتد. پرزگیر را همیشه از چپ به راست یا از راست به چپ بر روی سطوح بکشید چرا که شانه های برس به یک سمت تمایل دارند. بعد از کشیدن پرزگیر بر روی سطح مورد نظر و جذب مو ها به پد ، پرزگیر را درون مخزن مخصوص خود کنید ، دیواره های مخزن دارای شانه های برسی هستند که با بیرون کشیدن پرزگیر از آن موهای چسبیده شده به پرزگیر در مخزن جمع شده و شما می توانید به آسانی موهای داخل مخزن را دور بریزید. برای تمیز کردن برس پرزگیر کافیست چندبار آن را درون مخزن کرده و بیرون بکشید تا تمامی موها داخل مخزن جمع شود.
پرزگیر لباس و مبلمان قابلیت شستشو دارد و بعد از هر بار استفاده می توانید با آب و صابون آن را شستشو دهید تا اگر میکروبی درون شانه های برس قرار گرفته باشد از بین برود. همچنین این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی است و با استفاده مکرر و مدام از پرزگیر آسیب نخواهد دید.


قیمت : 259000 تومان



ویژگی های  پرزگیر لباس و مبلمان :
- مناسب برای جمع کردن مو و پشم حیوانات از روی مبلمان ، لباس و سایر سطوح...
- مناسب برای جمع کردن مو و پرز اضافه از روی لباس یا فرش و سایر سطوح...
- دارای مخزن تمیز کننده برس پرزگیر
- دارای دو عدد پرزگیر کوچک و بزرگ
- قابل استفاده در منزل و محل کار
- طراحی جدید و کاربردی
- استفاده آسان و سریع
- قابل شستشو



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 259000 تومان