نمایش منو و دسته بندی
بستن

بازی اورجینال FIFA 13

بازی اورجینال FIFA 13

قیمت محصول

6,000 تومان
168 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

بازی اورجینال FIFA 2013

بالاخره بازی محبوب و بی نظیر Fifa 13 منتشر شد...

متفاوت تر و زیبا تر از همیشه ...


 فیفا 13 همراه با EA آمده تا با انقلابی که پارسال با انتشار

نسخه قبلی بازی شروع کرده را به تکامل برساند!



تعداد: 2 DVD       قیمت: 6000 تومان

 فیفا 12 بدون شک بهترین فیفایی بود که در تاریخ این بازی منتشر شده و از آنجا مشخص میشود که هنوز هم در لیست پرفروش ترین بازی ها قرار دارد و رتبه های بالای کسب می کند.این بازی که از بزرگ ترین بازی های EA هست و هر سال بر روی پلتفرم های زیادی منتشر می شود طرفدارن خاص خود را دارد که در نسخه قبل به تعداد خیلی بالایی رسیدند
فیفا 12 پس از سیر صعودی عالی خودش در نقاط مختلف جهان به بهترین و جذاب ترین و عامه پسند ترین (به جز ایران) شبیه ساز فوتبال دنیا تبدیل شد اما مشکلاتی از قبیل باگ و اشتباهات فاحش داوری  هنوز آزار دهنده بود و انقلاب را به حواشی میکشانید.موتور Impack انجین هم که برای اولین بار در FIFA 12 استفاده شده بود از نظر بسیاری از کارشناسان توانسته بود که بازی را به حد اعلا برساند و به قول آن ها "بهتر از این نمی شود" اما موتور هم در جا هایی کوچک اما مهم مشکلات مختلفی داشت که مشکلات داروی از همین جا سرچشمه می گیرد.با این حال Impack انجین توانسته بود به خوبی گرافیک و گیم پلی بازی را به هم ربط دهد و فیفایی با پشه های آزار دهنده برای ما سر و هم کند. این همه نوشتیم تا مقدمه ای برای معرفی FIFA 13 بسازیم. فیفا 13 آمده که: جدش فیفا را به بلوغ برساند ، فوتبالی با چاشنی های مختلفی آماده جنگ با کونامی کند و در انتها ما را هم راضی نگه دارد.



بر خورد ها فیزیکی بازیکنان همراه با موتور گرافیکی بازی تقویت شده تا مشکلات خنده دار نسخه قبل را بر طرف کند.همه چیز در بازی در بالاترین سطح خودش قرار گرفته، از انتخاب تیم ها و لیگ ها حرفه ای گرفته تا ورزشگاه ها و توپ ها همه به زیبایی و با انگیزه ای خاص به بازی کمک می کنند تا مسی به زیبایی تمام ضربه کاشته اش را به گل برساند و یک بار دیگر کریستین غرق در افسوس شود و من و شما را راضی نگه دارد.
با معرفی هوش مصنوعی دفاع برای FIFA 12 لازم بود که پست حمله هم هوش مصنوعی داشته باشد که این قابلیت امسال به FIFA 13 اضافه شده است .
این هوش مصنوعی به سرعت مکان های خالی از بازی کن را تشخیص می دهد و به سرعت آنجا را پر می کند و با جایگیری مناسب می توان به هدف خود در بازی رسید.تقابل بین دو هوش مصنوعی در بازی امکان به وجود آوردن دوباره باگ را بالا میبرد ولی EA گفته که " ما وقت زیادی را برای رفع کردن مشکل باگ صرف کردیم"



تعداد: 2 DVD       قیمت: 6000 تومان

سازندگان برای تکینکت هم آنقدر حساسیت به خرج دادند که اگر در حین بازی از دهانتان کلمه ی توهین آمیز یا فحشی به بیرون پرید مستقیمی اخطار می گیرید اما رطب خورده منع رطب چون کند ! ضربات کاشته پیچیده تر و دقیق تر شده که می توانید از سه نفر برای ضربه کاشته استفاده کنید به عنوان مثال یک نفر از روی توپ بپرد و حواس دیوار دفاعی را پت کند و فردی که پشت توپ است عوض شوت کردن توپ  به سمت دروازه آن را به یار کناری خود پاس بدهد و او هم توپ را به سمت دروازه شلیک کند .



از این نظر می توان گفت که بازی دیگر ساده نیست و هر کسی نمی تواند بدون استفاده از تاکتیک ها به گل برسد و یا به دفاع بپردازد.
پاس ها، سانتر ها و شوت های جدید و متنوعی به بازی اضافه شده که مانند همیشه نوآوری در بازی جریان پیدا کند.



تعداد: 2 DVD       قیمت: 6000 تومان


سیستم مورد نیاز بازی:
OS: Windows XP/Vista/7
CPU : Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or equivalent AMD processor
RAM: 2 GB or more
Hard Disk Space: 8 GB of free hard drive space
Video Card: 256 MB video card or equivalent (NVIDIA GEFORCE 8800 GT or ATI RADEON HD 2900)s
DirectX®: DirectX(R) version: 9.0c (included)s
Sound: Any sound card which supports DirectX 9.0





روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد: 2 DVD       قیمت: 6000 تومان


mohamadreza   03 - 02 - 1396  :
بازیش عالی بود.
سهیل   24 - 09 - 1396  :
بازیش واقعا فوق العادس اگر راست باشه و پستش زود بیاره عالیههههههههههه